www.infoglobe.cz » Nejnovější videogalerie » Státy » Indonésie: požárem nedotčené ostrovy II.

Nejnovější videogalerie: Indonésie: požárem nedotčené ostrovy II.

Videogalerie

Indonésie: požárem nedotčené ostrovy II.
Rubrika: Státy
Publikováno: 12.2.2016

Ostrov Bali, který můžete vidět na tomto videu, je na první pohled barevný a živý.  Většina ostrova je zelená, plná rýžových polí a vodopádů. Tuto krásnou přírodu dokresluje místní náboženství – hinduismus, ke kterému se většina obyvatel hlásí. Potkáte ho zde téměř na každém kroku. V porovnání s okolními ostrovy je Bali také viditelně bohatší. Je to díky turismu, který se rozmohl na jižním pobřeží ostrova. Na východ od Bali se nachází výrazně sušší a mnohem méně navštěvovaný ostrov Lombok (v druhé polovině videa), jehož dominantou je hora Rinjani – cíl většiny turistů. Jih Lomboku nabízí taktéž překrásné písčité pláže.

Text a video: Martina Brožková

Hudba: Caffeine - Aku Takkan Memiliki

Indonésie: Ne, celá neshořela I – Jáva: posvátná hora Mt. Muria
Publikováno: 21.12.2015
Naše měsíční putování po Indonésii začíná v hlavním městě Jakarta (ostrov Jáva), ze kterého jsme odjížděli, jak rychle to jen šlo. Naše první delší zastávka byla na poloostrově Muria, který se nachází ve střední Jávě (na severu vybíhá do Jávského moře).

Indonésie: Ne, celá neshořela XII – Lombok: noc u jezera Anak a sestup z kráteru
Publikováno: 7.3.2016
Brzký výstup na samotný vrchol máme úspěšně za sebou a druhý den v oblasti Rinjani pokračuje. I když jsme měli chození nad hlavu, museli jsme Sembalun Crater Rim kemp opustit a pokračovat dál. Čekala nás noc u jezera Anak.

Indonésie: Ne, celá neshořela XI – Lombok: neskutečný výstup na vrchol Rinjani
Publikováno: 29.2.2016
Vítejte zpět v našem seriálu o Indonésii. Nacházíme se pod vrcholem Rinjani (v nadmořské výšce cca 2 350 m), což je druhá nejvyšší hora Indonésie. Čeká nás noc a samotný výstup na vrchol (3 726 m n. m.).

Indonésie: Ne, celá neshořela X – Lombok: výstup ke Crater Rim kempu
Publikováno: 22.2.2016
Výlet na Rinjani již máme zařízený a může začít naše další indonéské dobrodružství. Výstup a sestup má jednu hlavní trasu (pokud ne jedinou). Vede ze Senaru do Sembalunu a je obousměrná. Můžete si vybrat různou délku výletu – 2, 3 i 4 dny.

Indonésie: Ne, celá neshořela VIII – Bali: dokonalé scenerie sopky Batur
Publikováno: 8.2.2016
Pokračujeme v našem celodenním výletu za prozkoumáním indonéského ostrova Bali. Opouštíme město Singaraja na severu ostrova a naším dalším cílem je oblast okolo sopky Batur.

Indonésie: Ne, celá neshořela VII – Bali: Selamat datang di Bali (vítejte na Bali)
Publikováno: 1.2.2016
Jávu jsme již opustili a stojíme na ostrově Bali. Je to jeden z indonéských ostrovů, který se od ostatních více než 17 000 výrazně liší. Proto láká mnoho návštěvníků. Je to ostrov plný rozmanité přírody a kontrastů. Atmosféra je neopakovatelná a hlavně nezaměnitelná. Abychom k tomuto závěru mohli dospět, museli jsme ho celý projet. Naším cílem bylo poznat centrální hornaté části ostrova, abychom zmapovali terén a rozhodli se, na kterou sopku vyjdeme. Zvolili jsme si cestu od jihu k severu a zpět, která je dlouhá 200 km (jeli jsme ji 13 hodin na skútru).

Indonésie: Ne, celá neshořela VI – Jáva: modré plameny a nosiči síry na sopce Ijen
Publikováno: 25.1.2016
Je noc a my se nacházíme na okraji kráteru sopky Ijen, která je světově proslulá pro své modré plameny. Sestupujeme dolů do kráteru, abychom vše viděli zblízka. V tom zahlédneme prvního nosiče. Malý hubený chlap nese přes rameno bambusovou tyč, na které má přivázané dva pletené koše plné sirných kamenů. Ustupujeme mu z cesty, aby mohl bez přestávky pokračovat. Sestupujeme dále a stále intenzivněji cítíme síru.

Indonésie: Ne, celá neshořela V – Jáva: cesta až na okraj sopky Ijen aneb objevení jejího tajemství
Publikováno: 18.1.2016
Na Jávě jsme již navštívili různá místa, ale sopka Ijen je opět něco úplně jiného. Dělníci v této drsné krajině za neuvěřitelných podmínek těží síru a turisté platí vstup, aby se na tuto ojedinělou záležitost podívali. V pozadí dělníků plápolají modré plameny, které jsou dalším symbolem sopky Ijen. Je to poslední místo na Jávě, které jsme navštívili před odjezdem na východní ostrov Bali.

Indonésie: Ne, celá neshořela IV – Jáva: výstup na sopku Bromo a vodopády Madakaripura
Publikováno: 11.1.2016
Na vyhlídce Penanjakan jsme již docela promrzli. Dostatečně jsme se také pokochali výhledem na již zmíněné krásy místní sopečné krajiny a džíp nás veze zpět na ploché dno kráteru Tengger a dále jdeme po svých (za dobrých vulkanických podmínek) na okraj sopky Bromo, která je stále aktivní.

Indonésie: Ne, celá neshořela III – Jáva: písečné dno kráteru s proslulou sopkou Bromo
Publikováno: 4.1.2016
Jedním z největších indonéských cestovatelských zážitků je jistě pro každého výlet na sopku Bromo v Bromo Tengger Semeru National Park. Výlet je to vysoce organizovaný a v celé Indonésii je zajisté nejvíce turistický. Přestože je velmi drahý, tak se vám zážitek vryje do paměti jako nám.

Indonésie: Ne, celá neshořela II – Jáva: nedotčený národní park Karimunjawa
Publikováno: 28.12.2015
V předchozím článku jste se dozvěděli o posvátné hoře Mt. Muria. Nenavštívili jsme ji prvoplánově. Na poloostrov Muria jsme jeli z jiného důvodu. Ze severozápadního pobřeží (z města Jepara) totiž odjíždí loď k ostrovnímu národnímu parku Karimunjawa. Dopředu jsme věděli, že někdy lodě pro velké vlny nejezdí, tudíž jsme měli časovou rezervu dva dny – ani ty však nestačily.

Indonésie: Ne, celá neshořela XIII – Lombok: loučení s Rinjani
Publikováno: 14.3.2016
Stojíme na okraji kaldery na severu ostrova Lombok – v Crater Rim Senaru kempu. Před námi je náročný sestup do vesnice Senaru, který je pozvolnější, ale velmi dlouhý (21 kilometrů). Vede skrz deštný prales plný života.

Indonésie – země ostrovů
Indonésie je pro evropské turisty velmi oblíbeným místem k „asijským“ dovoleným. Tento stát se sk...

Souvisejicí videa

Indonésie: požárem nedotčené ostrovy I.
Jáva je jeden z ostrovů, které patří do souostrovního státu Indonésie. V rámci celého světa má je...

27.3.2024
Ať vám Velikonoce přinesou hodně radosti, zdraví, klidu i splněných cestovatelských tužeb. Běžte se ve dnech volna projít do přírody a načerpejte novou energii.